Schade, wat nu?

Er kan van alles gebeuren in het dagelijks leven op het gebied van schade. Lekkage in uw woning, brand in een bedrijfsgebouw, een deuk in de deur van uw auto of een koffer die zoek is geraakt tijdens een vakantie. Enorm vervelend, maar wij staan voor u klaar om u te helpen en de verdere schade-afhandeling voor onze rekening te nemen.

Enkele belangrijke stappen:

  1. Verzamel alle informatie 
    Om uw schade sneller af te kunnen handelen, hebben wij zoveel mogelijk infomatie over de schade nodig

  2. Meld uw schade zo snel mogelijk
    U kunt uw schade doorgeven via online schade melden (voor een snellere schade-afhandeling), via een algemeen schadeformulier of telefonisch indien de schade extra uitleg vereist.

  3. Onze schadespecialisten gaan aan de slag
    Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op zodra de schade bij ons binnen is gekomen om indien nodig alle gegevens compleet te maken

Natuurlijk kunt u ons ook altijd bellen of mailen, zeker in spoedgevallen. Vul hiervoor ons contactformulier in. Verder nog vragen? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen voor meer informatie. 

U kunt zelf bepalen hoe u de schade bij ons meldt

Telefonisch schade melden

Heeft u complexe schade en wilt u overleggen met een van onze schadespecialisten?
Meld uw schade dan via:

Vul onderstaand formulier in om uw schade bij ons te melden