Je denkt dat je alles goed geregeld hebt als je op vakantie gaat. Koffers gepakt, alle spullen voor de kids mee en een mooi hotel in Spanje geboekt. Alles ging ook heel voorspoedig, het vliegtuig had geen vertraging en we kwamen heelhuids aan op het vliegveld in Alicante. Toen begon de ellende; allebei de koffers weg. Daar sta je dan met twee kids en alleen de kleren die we aanhadden. Zo hadden wij onze vakantie niet voorgesteld. Gelukkig kon onze adviseur Angelas van Van der Fluit ons koppelen aan de juiste persoon om onze problemen te verhelpen.
In eerste instantie probeer je bij de vliegmaatschappij hulp te zoeken. Die werd ook wel geboden, maar onze koffers bleven zoek. Na een belletje naar het kantoor van Van der Fluit hielp Angela ons verder. De verzekering werd ingeschakeld om te zorgen voor een tijdelijke voorziening voor onze ontbrekende koffers. Op ons vakantieadres konden wij voor iedereen wat nieuwe kleding en spullen aanschaffen om de eerste dagen van onze vakantie door te kunnen komen. Dit werd door de verzekering vergoed en zo wisten wij de eerste 2 dagen toch leuk door te komen. Het hotel was top en de kinderen genoten van het zwembad en het mooie weer. Onderwijl belde Angela elke dag even op of wij al geholpen werden door de luchtvaartmaatschappij. Leuk, die aandacht.
Je raadt het al; onze koffers waren in een andere vlucht terecht gekomen. Met een beetje mazzel kregen we deze op de derde dag van onze vakantie in de lobby van het hotel afgeleverd. Zo werd onze pechvakantie uiteindelijk toch een topvakantie. Achteraf lachen we er om! Maar de hulp van Angela van Van der Fluit was in deze echt onmisbaar. Dank je wel!